Khamis, 23 September 2010

Kek Pisang


Kek pisang memang sedap dan enak...apatah lagi disantap ngan kopi panas di waktu petang sambil menghirup udara di bawah pokok....aduhhh nikmatnya...imaginkan pulak ngan kicauan burung dan tiupan angin yg sepoi2 bahasa..ikan lak berenang2 kat kolam sebelah kita tu...hemm best tak terucap..kan.
Ok..resepi kat atas tu..aku dapat dari salah seorang bapa anak muridku...suatu hari dikirimkan kek nih kepadaku melalui anaknya aisyah..fuhh sedapnya..pandai sungguh bapa aisyah buat kek..so aku pun mintaklah resepinya...atas permintaan kakak aku jd aku upload la...nih resepinya..aku harap korang paham ngan resepi nihh..cara buatnya refer aja kat situ ..ikut nombor tu ye..
oleh kerana aku ni malas nak menaip ..jadi aku scan aja dan upload suma tu ...lagi senang koja aku kan..
cubalah resepi ni ..memang sedap..hingga menjilat jari..jgn menjilat siku dah laa..hihi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan