Khamis, 4 November 2010

Hari Kanak-kanak 2010 skmb

Selesai aja aktiviti merentas desa,program diteruskan dengan sambutan Hari Kanak-kanak 2010 peringkat sekolah.Murid-murid telah diberi santapan percuma, menunya ialah nasi hujan panas berlauk ayam,kentang goreng beserta kepak ayam goreng,buah tembikai ,aiskrim dari walls dan juga air sirap bandung.Bukan main seronok lagi budak-budak nih.


Selesai aja sesi menjamu selera...murid2 berkumpul di dewan untuk aktiviti persembahan murid.Bermacam persembahan diadakan mengikut kreativiti murid.Namun kat sini aku nak attach sekali beberapa keping foto persembahan kelas aku....hahaha..seramai 5 orang murid berlakon "aci-aci buka pintu....gempak laaa..bebudak Tahun 3 nihh..riuh rendah ketawa kat dalam dewan dengan aksi bebudak aku nihh.


Memang aku tabikk spring kat bebudak nihh sebab....aku hanya bagi 3 hari aja untuk latihan...tapi mereka dapat buat lakonan yg superbbb..kembangggg idungg bila guru besar puji bebudakk nihh...selesai aja lakonan ,terus dia orang cari ..mintak aku belanja kat kantin...hemmm..aku jawab ,"ok lah jommm mak belanja..." ketawa tersengeh2 bila aku bahasakan diri aku makkk....

ni aksi aci, nana dan hantu jembalang....penyapu dah jadi gitarrr...




akil,irfan,farizwan,syakirah dan amzar





akil dan irfan yang sporting abihhh....bila dah touch up muka irfan..jadi comei mcm girl la plak...hihihi



makan aiskrimmm.....wallahhh...anak2 ku yang comei dan manja...




persembahan pakaian.....ratu cantik kot nihhhh...terdiri daripada Tahun 1 dan 2...



sesi penyampaian hadiah oleh penyelia petang.....yg bertudung biru (duduk)...guru besar kami tu...




nihhh lak anak  aku yg bongsu.....pun nak masuk pakaian tradisional.....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan