Selasa, 2 November 2010

Grand Livina....comei lagi 'my hero' si panglima itam...


Ni rupa kereta baru asben aku...dah lama berfikir...akhirnya beli jugak.Sebab utama kereta nihh dibeli adalah kerana anak-anakku yg semakin membesar dan selalu sangat berebut tempat duduk dalam kereta..gamat jadinya bila tiga-tiga nak menang..akhirnya kakak dan abang mengalah...adikk laaa yang selalu menang.kesiannn..kalau pergi dan balik sekolah atau ke mana-mana ,aku lebih suka drive 'my hero'...Wira aero hitamku...walaupun usianya sebaya dengan anak sulungku...tapi masih tetap power...jadinya kereta baru nihh hanya diguna bila perjalanan yang jauh..pernah sekali tu...my hero meragam kat traffic light...merah muka aku yg itam nihhh...semua kat belakang tuhh honnnnnnnn....apalagi aku turunkan cermin keta dan beri isyarat tangan yang kereta aku dah pengsan kat tengah jalan...mujurlah ada sorang lelaki yg baik hati sudi tolong...sanggup dia letakkan motornya kat tepi jalan dan tolak keta aku tuhh ke tepi jalan...bila hantar workshop ...mak datuk ..gearbox dah lingkupp...adeihsss..bayar lah jugak...apapun aku sangat2 sayang pada 'my hero' nihh..sbb dah banyak sangat jasanya kat aku...kalau tak ada 'my hero' patahlah kaki aku nak bergerak...terpaksalah tunggang scooter merahku yang suka mengaummm bagaiiiiiii tuhh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan